شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
اخبار
1399/10/16
جشنواره مجازی پژوهش و فناوری وزارت نیرو شروع شد

جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو که با حضور وزیر نیرو در هفته سی و پنجم پویش #هرهفتهالفب_ایران آغاز به‌کار کرد، رویدادی برای اشتراک‌گذاری دانش‌های نوین کسب شده در حوزه صنعت برق و انرژی، روش‌ها و مفاهیم نوآورانه به دست آمده توسط پژوهشگران و نهادهای مرتبط و توسعه فناوری‌های حوزه‌های آب و برق محسوب می‌شود.

این جشنواره سعی دارد در راستای اهداف و مأموریت‌های صنعت آب و برق در زیست بوم نوآوری این صنعت، همچنین مشارکت و همکاری صنایع و دانشگاه‌ها، چالش‌های پیش‌روی صنعت و تجارب پژوهشی در این زمینه را ارائه کند.

این جشنواره به دلیل محدودیت‌های شیوع ویروس کرونا در بستر مجازی برگزار می‌شود و از اهداف مهم برگزاری این رویداد می‌توان به ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری در سطح وزارت نیرو، شناسایی و عرضه عملکردهای پژوهشی و فناوری حوزه‌های آب و برق، تشویق و تقدیر از پژوهشگران، فناوران، موسسات پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی برتر، ایجاد فضای تعاملی میان پژوهشگران و فناوران، بسترسازی برای تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی و طرح‌های فناورانه و تبیین وضعیت موجود پژوهش و فناوری، روندها و آینده آن در کشور اشاره کرد.

رویدادهای جانبی متعددی در این جشنواره از جمله برپایی غرفه‌های مجازی، انتقال تجربیات عملیاتی در به‌کارگیری دستاوردهای پژوهشی به‌صورت معرفی و برگزاری نشست، کریدور پژوهش و فناوری، چالش‌های بهره‌برداری صنعت آب و برق، تور مجازی آزمایشگاه‌های مرجع و همچنین در طول جشنواره پژوهش و فناوری 66 کارگاه و 20 نشست تخصصی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

این گزارش می افزاید، جشنواره حاضر، اولین تجربه در برگزاری یک جشنواره مجازی است و تلاش متولیان رویداد، بر برگزاری با کیفیت جشنواره و ایجاد محیطی مناسب در فضای مجازی، میان پژوهشگران و فناوران است.

گفتنی است شرکت آب و فاضلاب استان، پروژه های پژوهشی خود را در این جشنواره مجازی به آدرس nirooRTFair.nri.ac.ir قرار داده، علاقمندان میتوانند با مراجعه و ثبت نام در سایت ذکر شده و با دریافت کد کاربری از غرفه شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان و بخش‌های مختلف این جشنواره مجازی بازدید نمایند.

تعداد بازدید:
628
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal