شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
اخبار
1401/12/24
وضعیت آب شرب روستاهای بخش مرکزی شهرستان زابل پایش شد
در دیدار مردمی "امید حسینی" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان زابل با مسئولان و مردم بخش مرکزی و شهر بنجار، برخی از اهالی محترم روستایی از وضعیت افت فشار آب گلایه داشتند که در همان جلسه مقرر شد، درا ین مناطق بررسی صورت گیرد و نسبت به رفع مشکل اقدام لازم انجام شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، به همین منظور اکیپی متشکل از کارشناسان بخش آب روستایی و حراست آبفای شهرستان زابل، به روستاهای برج افغان، حسین‌آباد‌جر، سادات و گل محمد بیک اعزام و پایش وضعیت آب شرب منطقه صورت گرفت.
در پی این اقدام بخشی از روستا به وسیله تانکر آبرسانی شد و بخش دیگر که مشکل برداشت غیرمجاز از محل شیرفلکه‌های اصلی روستا وجود داشت نیز در دست اصلاح است.
گفتنی است؛ هدف اصلی از دیدارهای مردمی در مساجد شهر و روستا، آشنایی با مشکلات مردم و تلاش برای رفع آنان است که در دستور مدیرعامل آبفای شهرستان زابل قرار دارد و بصورت هفتگی انجام می‌گیرد.

تعداد بازدید:
418
نویسنده:
دهمرده
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:7
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal