شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
اخبار
1401/09/06
از حضور باشکوه تا غنیمت شمردن فرصت برای خدمت
بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید باقر اصغری آبفای زاهدان با برپایی ایستگاه صلواتی و آبرسانی سیار در همایش ده‌ها هزار نفری "شکوه مقاومت" نقشی ماندگار از خود به جا گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، صبح امروز، یک‌شنبه، به مناسبت فرارسیدن روز بسیج مستضعفین، اجماع بزرگ 15000 نفری بسیجیان سیستان و بلوچستان تحت عنوان "شکوه مقاومت" با حضور فرمانده‌ کل سپاه برگزار شد.
در این همایش، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید باقر اصغری امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان با برپایی ایستگاه صلواتی، تامین آب به صورت سیار و نصب بنر همراه با دیگر اقشار بسیجی و مسئولان استانی و شهرستانی در استادیوم دهکده ورزشی زاهدان حضور و در این مراسم پرشور شرکت کردند.
اقشار مختلف بسیجیان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در این اجماع پرشور شعارهای «الله اکبر» و «مرگ بر آمریکا» را یک‌صدا فریاد زدند.
در ادامه این مراسم سردار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ضمن عرض خیرمقدم‌ اظهار داشت: امروز بسیجیان استان در 6000 ‌رده مقاومت در قالب گردان‌های مختلف آماده نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، علمی، فضای مجازی و ... و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب هستند.
پس از خیرمقدم فرمانده سپاه استان، سرلشکر سلامی با ابراز اینکه "رهبر معظم انقلاب روز گذشته جایگاه و موقعیت و نقش بسیج را به‌درستی ترسیم کردند"، اظهار داشت: این منزلت بزرگ بسیجیان ماست که در هر حادثه‌ای از سیل و زلزله در جای جای کشور اولین افرادی هستند که به یاری مردم می‌شتابند و بر قلب مردم این سرزمین آرامش می‌آورند.
فرمانده‌کل سپاه در تکمیل سخنان خود خاطرنشان کرد: ‌وقتی تروریست‌های تکفیری با مدیریت آمریکا، رژیم صهیونیستی و اروپا در سوریه و لبنان و عراق و یمن هجمه می‌برند، این بسیجیان هستند که برای دفاع از نوامیس به میدان می‌روند و خانه و کاشانه خود را رها می‌کنند و به قلب دشمن هجوم می‌برند و آن ملت‌ها را از اسارت بیگانگان نجات می‌دهند.
وی در پایان بیان کرد: امروز همه مسئولان سیستان و بلوچستان از میان بهترین نیروها انتخاب شده‌اند تا به این مردم خدمت کنند. ما فدای شما می‌شویم و به این فدا شدن مفتخر هستیم.
تعداد بازدید:
851
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal