شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
مدیران باید نگاه مدیریت بحرانی داشته باشند/ همدلی و اتحاد لازمه خدمت به مردم است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در دیدار با پرسنل آبفای زاهدان تأکید کرد: مدیران در امور تابعه باید نگاه مدیریت بحرانی داشته باشند، همدلی و اتحاد لازمه خدمت‌رسانی به مردم است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در دیدار با پرسنل آبفای زاهدان تأکید کرد: مدیران در امور تابعه باید نگاه مدیریت بحرانی داشته باشند، همدلی و اتحاد لازمه خدمت‌رسانی به مردم است. 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان؛ "علیرضا قاسمی" در نشست با پرسنل امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان، با اشاره به وضعیت منابع آبی استان و آثار ناشی از تغییرات اقلیمی، بیان کرد: کاهش بارندگی‌ها و عدم تزریق آب به منابع زیرزمینی سبب شده امروز با چالش کم‌آبی در استان مواجه شویم.
وی برنامه‌ریزی برای حفظ و صیانت از منابع موجود را حائز اهمیت دانست و افزود: مدیران در امور تابعه باید نگاه مدیریت بحرانی داشته باشند تا با پیش‌بینی‌ و اقدام به موقع، شاهد استمرار خدمات‌رسانی به مردم باشیم.

وی، امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان را یکی از بهترین سسیتم‌های اداری دانست، و افزود: همکاران مانند یک خانواده، در فضایی صمیمی، همراه و همدل برای خدمت به مشترکان فعالیت می‌کنند.

وی تأکید کرد: برای دستیابی و پیشبرد اهداف شرکت باید تفکر و برنامه‌ریزی داشت و لازمه رسیدن به این مهم اتحاد و همدلی بین مجموعه است.

قاسمی با بیان اینکه کاهش هزینه‌های غیرضروری و افزایش درآمد از جمله اولویت‌های شرکت است، تأکید کرد: انضباط مالی، تکریم ارباب رجوع و تلاش و کار جهادی از جمله مواردی است که همه باید به آن توجه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در این نشست، ضمن قدردانی از خدمات ارزنده مدیر آبفای زاهدان طی یک‌ماه گذشته، از وی به عنوان مدیری جوان، مصمم، پیگیر و دلسوز نام برد که با انرژی و تلاش در راستای تحقق اهداف شرکت آب و فاضلاب گام بر می‌دارد.

وی در پایان، ارائه پیشنهادها و راه‌کارهای اصلاحی توسط کارکنان را مفید دانست و خواستار این مهم از سوی همکاران شد.

بر اساس این گزارش، این نشست با حضور مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت، سرپرست امور آب‌ و فاضلاب شهرستان زاهدان و جمعی از پرسنل این امور در سالن کنفرانس آبفای زاهدان برگزار شد.

امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal