شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
شروع عملیات آبرسانی به 34 روستای سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران وزارت نیرو
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: عملیات آبرسانی به 34 روستا در 12 شهرستان این استان با مشارکت بنیاد خیریه حاج علی اکبر ابراهیمی در قالب طرح جهاد آبرسانی آغاز شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، "علیرضا قاسمی" در این‌باره گفت: تأمین آب 500 روستای فاقد شبکه سیستان و بلوچستان با جمعیت 101 هزار نفر با مشارکت خیران وزارت نیرو و در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در این طرح، 1853 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع اجرا می‌شود، افزود: در فاز اول این طرح، آبرسانی به 125 روستا با خیریه حاج علی اکبر ابراهیمی انعقاد قرارداد شده و در این راستا عملیات اجرایی 34 روستا شروع شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با بیان اینکه با مشارکت بنیاد خیریه ابراهیمی برای خرید بخشی از لوله‌های مورد نیاز این تعداد روستا، 90 کیلومتر لوله توسط خیر تهیه شده و 25 کیلومتر لوله، تجهیز چاه، خرید اتصالات، احداث مخازن و سایر عملیات مورد نیاز توسط آبفا تهیه و اجرا می‌شود، افزود: با تأمین اعتبار توسط سازمان مدبربت و برنامه‌ریزی استان از محل اعتبارات موافقت‌نامه‌ای عملیات آبرسانی توسط شرکت اجرا می‌شود.
قاسمی جمعیت بهره‌مند را 4200 نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون عملیات اجرایی لوله‌گذاری در 5 روستا تکمیل شده و باقی روستاها قرار است در بازه زمانی 2 ماهه انجام شود و به مرور این روستاها نیز به شبکه آبرسانی متصل شوند.
این گزارش می‌افزاید، آبرسانی به 10 هزار روستای کشور در قالب طرح جهاد آبرسانی وزات نیرو در حال اجرا است، که از این تعداد حدود 3000 روستا با مشارکت خیران صورت می‌گیرد، سهم استان سیستان و بلوچستان در این طرح بزرگ، آبرسانی به 2883 روستا است که 1751 روستا از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی، تعداد 632 روستا از محل اعتبارات ملی و 500 روستا با استفاده از ظرفیت مجمع خیرین وزارت نیرو انجام می‌شود.
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal