شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بیانیه 13 آبان شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه صادر کرد.
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.

به نام خدا، پاسدار حرمت خون شهیدان
"سیزده آبان، روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

13 آبان روزی است که فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان و تکیه بر قدرت آن آفریننده توانا می‌توان در برابر هر طاغوتی ایستاد و استعمار را به خاک مذلت افکند.

در این روز جوانه‌های سبز ایمان روئید و دانش‌آموزان به نشانه اعتراض به حکومت، در دانشگاه تهران اجتماع کردند و تاریخ شاهد خون به ناحق ریخته آنان شد.

حماسه خونین لاله‌های انقلاب، یادآور انسجام ملی و غیرت دینی و ملی مردم عدالت‌خواه و ایمان‌مداری است که وحدت کلمه را معنا کردند.

اینک ما مانده‌ایم با خاطرات آن روزها، شکوه این روز بزرگ و حماسه‌ساز را پاس می‌داریم، یاد همه شهیدان گرامی باد و خاطره سیزدهم آبان همیشه در جان‌ها جاودان باد.

پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان با تعظیم به مقام شامخ شهیدان عرصه‌های استکبارستیزی بویژه شهدای 13 آبان 57، در راستای تجدید پیمان با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و میثاق با شهدای انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی 13 آبان همراه با همه اقشار جامعه، ضمن رساندن پیام عزت و اقتدار ایران اسلامی، انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام خواهد کرد.
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal