شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
برگزاری چهاردهمین جشنواره «فراگیری نخستین واژه آب» در شهرستان زهک
جشنواره «فراگیری نخستین واژه آب» با حضور مدیران و کارشناسان آبفای شهرستان زهک در دبستان دخترانه فردوسی دهستان خمک برگزار شد.
جشنواره «فراگیری نخستین واژه آب» با حضور مدیران و کارشناسان آبفای شهرستان زهک در دبستان دخترانه فردوسی دهستان خمک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان، "لکزائیان‌پور" مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زهک درحاشیه برگزاری این جشنواره بیان داشت: یکی از اقداماتی که شرکت  آب وفاضلاب در سطح شهرستان‌های استان انجام می‌دهد، اقدامات فرهنگی و آموزشی در راستای نهادینه کردن مدیریت مصرف آب و آشنایی مردم با روش‌ها و راهکارهای مدیریت مصرف و بهینه‌سازی مصرف آب است.
وی افزود: این موضوع از طریق برگزاری جشنواره‌های متعدد، همایش‌ها و جلسات آموزشی در مدارس و مساجد روستاها و شهرها محقق می‌شود.
به گفته وی: یکی از جشنواره‌های فرهنگی، آموزشی که هر ساله در مدارس ابتدایی و دبستان‌ها برگزار می‌شود،  جشنواره «فراگیری نخستین واژه آب» است.
لکزائیان‌پور ادامه داد: این جشنواره هر سال، پس از یاد گرفتن و آشنایی دانش آموزان پایه اول ابتدایی با نخستین واژه « آب»، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها، برگزار می‌شود.
به اظهار لکزائیان‌پور: اگرچه با همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، این برنامه فرهنگی و آموزشی در سنوات اخیر محدود شد و روند مجازی پیدا کرد، ولی بازگشایی مدارس و واکسینه شدن دانش‌آموزان، فعالیت‌های فرهنگی با آغاز چهاردهمین جشنواره «فراگیری نخستین واژه آب» برای نهادینه شدن فرهنگ مصرف بهینه آب با پیوستگی بیشتری درسال جاری، از سر گرفته شد.
وی بیان کرد: مدیریت مصرف آب اقدامی فرهنگی و زیر‌بنایی است، هر چند ممکن است نتایج آن در کوتاه مدت مشهود نباشد، ولی در طولانی مدت اثرگذار و با اهمیت خواهد بود
وی اظهار داشت: فرزندان ما باید به خوبی یاد بگیرند که چگونه در دنیای امروز زندگی کنند و همچنین یاد بگیرند که چگونه از منابع محدودی که دارند، به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.
وی با تأکید  بر اینکه دانش آموزان، سفیران آب در خانه‌ها هستند تا خانواده‌ها الگوی مصرف آب را رعایت کنند، اضافه کرد: در همین راستا کارشناسان این امور با حضور در دبستان دخترانه فردوسی دهستان خمک، طی سخنانی براهمیت و نقش آب در زندگی و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف این مایع حیات تاکید کردند.
وی افزود: در این جشنواره همچنین بسته‌های فرهنگی و آموزشی حاوی بروشور در مورد مصرف بهینه آب در بین دانش آموزان توزیع شد.
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal