شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
اخبار
1401/06/26
پایش و تأمین کیفیت آب آشامیدنی زائران حسینی تداوم دارد
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، "محمدرضا لکزایی" با بیان اینکه کنترل و نظارت بر کیفیت آب تحویلی به زائران حسینی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: در مرز میرجاوه، علاوه بر استقرار یک نفر از پرسنل آب و فاضلاب میرجاوه بطور شبانه‌روزی در محل زائرسرای امام رضا (ع)، روزانه دو نفر از کارشناسان مرکز پایش و آزمایشگاه در منطقه حضور داشته و بر امر کیفیت آب نظارت مستقیم دارند.
وی ادامه داد: در بازه زمانی تردد زائران از مرز ریمدان نیز یک نفر از کارشناسان آزمایشگاه امور آب و فاضلاب چابهار در مرز حضور دائم داشته و مسئول کنترل کیفیت امور آب و فاضلاب چابهار نیز بطور مستمر و روزانه از منطقه بازدید و به رفع مشکلات احتمالی رسیدگی می‌‌کند.
مسئول ستاد اربعین شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات این شرکت برای بحث تامین آب آشامیدنی سالم گفت: مجموعا 4 دستگاه کلرزن مایعی نصب شده، یک سامانه گندزدایی رزرو پیش‌بینی شده و 2 تن پودر پرکلرین نیز جهت مصرف در مرزهای میرجاوه و ریمدان توزیع و تحویل شده است.
وی با بیان اینکه بازرسی بهداشتی به طور مستمر انجام می‌شود، افزود: گزارش‌دهی و ثبت کلرسنجی از خروجی مخازن ذخیره، شبکه توزیع آب، آب‌سرد‌کن‌ها و موکب‌ها و ... توسط همکاران به صورت روزانه انجام می‌شود و نتایج به مرکز بهداشت و مراجع بالاتر ارائه می‌شود.
تعداد بازدید:
483
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal