شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
اخبار
1401/05/18
پیام تبریک مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان به مناسبت روز خبرنگار
بِسمِ الله الرحمن الرّحیم
"ن والقلم و ما یسطرون"
هفدهم مردادماه که به مناسبت پاسداشت سالروز شهادت شهیدمحمود صارمی مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف افغانستان به دست طالبان، به نام روز “خبرنگار” نام‌گذاری شده است؛ مغتنم فرصتی برای بیان و یادآوری تلاش‌های ساعیانی است که در نهایت صداقت و شجاعت در مقام خبرنگاری، فاتح عرصه اطلاع‌رسانی و روشنگری هستند.
همزمانی روز خبرنگار و عاشورای حسینی بیانگر این واقعیت در حرفه خبرنگاری است که می‌بایست سخن حق در برابر ظلم و جور مفسدان مبنای کار خبرنگاران قرار گیرد و همواره در مسیر حق و راستی قلم بزنند.
اینجانب یاد و خاطره شهدای والامقام عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، بویژه شهید محمود صارمی و خبرنگاران شهید استان را گرامی داشته و روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه تبریک عرض نموده، از اهتمام و مساعی شبانه‌روزی اصحاب رسانه که در جهت انعکاس اخبار و خدمات نظام در تکاپو هستند؛ تشکر و سپاسگزاری می‌نمایم.
امید است اصحاب قلم و رسانه همچنان با بهره‌گیری از پیام عاشورا، مروج فرهنگ عدالت‌ و حق‌جویی باشند و با بهره‌گیری صحیح از ابزار رسانه برای انعکاس خدمات نظام بویژه اقداماتی که در حوزه آب در سطح استان پهناور سیستان و بلوچستان صورت گرفته است؛ موفق و مؤید باشند.
علیرضا قاسمی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
تعداد بازدید:
788
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal