شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بمپور خبر داد:
کاهش مشکلات آبی شهر و روستاهای بمپور با اقدام جهادی نیروهای آبفا
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بمپور گفت: مشکلات آبی شهر و روستاهای بمپور در پی بازدید میدانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و اقدام جهادی نیروهای این شرکت کاهش یافته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، "علیرضا بهشتی" با اشاره به فعالیت نیروهای جهادی امور آبفای بمپور در یک ماه اخیر بیان کرد: در پی بازدید میدانی مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان که خرداد ماه امسال انجام شد، اقدام‌هایی جهت برون رفت از تنش آبی در تابستان، در دستور کار قرار گرفت که با تحقق آن شرایط آبی منطقه نسبت به گذشته پایدار‌تر شد.
وی با اشاره به اهم اقدام‌های انجام شده در راستای برون رفت از پیک تابستان افزود: در همین راستا جداسازی سه روستای بزرگ ایرانشهر از خط انتقال آب به بمپور (خط شرق به غرب) جهت افزایش دبی آب به سمت این شهرستان به میزان 50 لیتر بر ثانیه صورت گرفت.
این مقام مسئول اضافه کرد: کف‌شکنی و تجهیز یک حلقه چاه در ورودی روستای نوکجوب با آبدهی 25 لیتر بر ثانیه جهت رفع کمبود آب شرب روستاها، تجهیز و کف‌شکنی یک حلقه چاه به منظور رفع تنش آبی شهر بمپور با دبی 30 لیتر بر ثانیه در منابع تولید آب محمدان از دیگر اقدام‌های انجام شده جهت گذر از پیک تابستان است.
به گفته وی، یک حلقه چاه آب شرب جدید نیز جهت رفع تنش آبی شهر محمدان با دبی 40 لیتر برثانیه حفر و تجهیز شد، 4 کلمپ انشعاب‌گیر و تعمیراتی خریداری و در شبکه شهر بمپور و روستاها جهت بهره‌وری هرچه بیشتر از ظرفیت موجود آبی و به منظور رفع تنش نصب شد.
 بهشتی اضافه کرد: همچنین جهت آبرسانی سقایی با همکاری آبفای ایرانشهر، شهرداری، مهندسی ارتش و مهندسی سپاه بمپور اقدام‌هایی انجام و ایستگاه پمپاژ امور آب و فاضلاب بمپور با نصب الکتروپمپ جدید با توان بیشتر داخل حوضچه جهت تحت فشار قرار دادن خط داخل شهر راه اندازی شد.
وی ادامه داد: تشکیل اکیپ جهت شناسایی انشعاب غیرمجاز و حضور در روستاهای خیرآباد، جعفر‌آباد و توردان و تشکیل پرونده قضایی برای 32 فقره انشعابات غیرمجاز، همکاری با پیمانکار جهت تسریع روند اجرای شبکه آب حسین‌آباد - خیرآباد و مساعدت جهت فروش 35 فقره انشعاب برای طرح‌های پرورش مرغ زنده صنعتی نیز از اقدام‌هایی است که در پی بازدید میدانی مدیرعامل آب و فاضلاب استان انجام شد.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بمپور گفت: 3 کیلومتر توسعه شبکه جهت حل مشکل آب شرب مشترکان جدید شهرهای محمدان و بمپور نیز اجرا و نسبت به رفع تنش خیابان شهید سلیمانی و شهید دهمیری بمپور اقدام شد.
وی تعویض اتصالات فرسوده معیوب شبکه در محلات دچار تنش شهر بمپور، آبرسانی به روستای محروم میاندران با تعامل خیران کشوری، اجرای خط انتقال و شبکه از مجتمع سه روستایی سر تختی را از دیگر اقدام‌های انجام شده جهت کاهش مشکلات آبی در شهرستان بمپور اعلام کرد.
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal