شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
با مشارکت سازمان یونیسف؛
مجتمع آبرسانی 5 روستایی کهن‌بالا‌و‌پایین شهرستان قصرقند به بهره‌برداری رسید
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از تکمیل پروژه آبرسانی به 5 روستای شهرستان قصرقند با مشارکت سازمان یونیسف خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان؛ "علیرضا قاسمی" با اعلام این خبر بیان کرد: با بهره‌برداری از مجتمع 5 روستایی کهن‌بالا‌و‌پایین هزار و 607 نفر از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند.
قاسمی با بیان اینکه مجتمع روستایی با مشارکت و همکاری سازمان یونیسف پس از چندین سال به بهره‌برداری رسید، افزود: مجموعاً بالغ بر 3 میلیارد و 800 میلیون تومان صرف تکمیل این پروژه شد، که از این میزان بیش از یک میلیارد تومان توسط سازمان یونیسف هزینه شده است.
مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: در راستای آبرسانی به این تعداد روستا، حفر و تجهیز دو حلقه چاه نیمه‌عمیق، اجرای 26 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، احداث دو باب ساختمان سرچاهی، اجرای 1.4 کیلومتر خط انتقال با لوله 160 میلی‌متری، احداث 3 باب مخزن بتنی زمینی به حجم کلی 350 مترمکعب و 0.7 کیلومتر خط انتقال انرژی اجرا شده است.
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal