شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
همدلی و همراهی مردم در مصرف بهینه آب؛ بهترین راه گذر از پیک تابستان زاهدان
معاون مشترکین و درآمد و سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان گفت: با همدلی و همراهی مردم در مدیریت مصرف آب، از پیک تابستان امسال عبور می‌کنیم.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان؛ فرهاد سرگلزایی در جشن میلاد امام رضا (ع) که شب گذشته در میدان سربازان گمنام امام زمان (عج) با مشارکت شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد، در خصوص مدیریت مصرف آب بیان کرد: همه تلاش آبفا این است که با همکاری و همدلی مشترکان، در نقاطی از شهر که دچار تنش، بحران کم آبی یا افت فشار و بعضا قطعی آب هستیم، مشکل مرتفع شود که بسیاری از موارد با اقدام های کوچک و بسیار ساده در منزل قابل انجام است.
وی افزود: عمده وظیفه ای که برای بخش مدیریت مصرف تعریف می شود، بر عهده خواهران و مادران است که در منزل حضور دارند، اگر بعضی از امور را در خانه مدیریت کنیم و حداقل 20 درصد از مصرف روزانه را کاهش دهیم، به طور قطع با چالش کمتری در توزیع عادلانه آب در بین مردم و مشترکان تحت پوشش در سطح شهر مواجه خواهیم شد.
وی با تاکید بر لزوم استفاده بهینه در مصرف آب ابراز امیدواری کرد: همه شهروندان مدیریت بهینه مصرف را به عنوان الگویی موثر مورد توجه قرار دهند.
سرگلزایی اضافه کرد: مدیریت بهینه مصرف به معنی عدم مصرف نیست، بلکه مصرف درست، به جا و مدیریت شده است، بنابراین باید ضمن بکارگیری آن در زمان استفاده از آب، می طلبد که درست مصرف کردن را به فرزندانمان هم آموزش دهید.
وی با اشاره به گرمای هوا و استفاده از سیستم های سرمایشی، گفت: انتظار می رود که در ایام گرم سال از کولر آبی کم مصرف استفاده شود یا آن را در مکانی جانمایی کنید که سایه داشته باشد، اگر شرایط مهیا نبود، سایه بان کوچک بالای کولر قرار دهید.
سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان ادامه داد: در همین راستا در آب و فاضلاب سایه بان هایی تهیه شده که شهروندان با مراجعه به این شرکت می توانند از آن بهره مند شوند، استفاده از سایه بان باعث می شود، مصرف برق و آب با کاهش همراه باشد و افزایش راندمان سرمایش را شاهد باشیم.
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal