شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بهره‌مندی بیش از 50 درصد جمعیت روستایی سیستان و بلوچستان از آب پایدار با اجرای طرح جهاد آبرسانی
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: در قالب طرح جهاد آبرسانی وزارت نیرو، بیش از 780 هزار نفر در 2883 روستای استان از نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان؛  "علیرضا قاسمی" در گفتگو با صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و به منظور رفع محرومیت‌زدایی و ارتقای شاخص بهره‌مندی از آب شرب، جهاد آبرسانی به عنوان بزرگترین طرح آبرسانی کشور به روستاهای فاقد تاسیسات یا دچار تنش آبی استان در حال اجراست.

وی با بیان اینکه تمامی 26 شهرستان استان سیستان و بلوچستان با اولویت‌بندی در اجرا، از این طرح بزرگ آبرسانی بهره‌مند می‌شوند افزود: ارتقای سطح کمی و کیفی آب 2883 روستا با برآورد اعتباری بالغ بر 8 هزار میلیارد تومان از اهداف این طرح بزرگ است.

وی افزود: آبرسانی به 1751 روستا از محل محرومیت‌زدایی، تعداد 632 روستا از محل اعتبارات ملی و 500 روستا با استفاده از ظرفیت مجمع خیرین آبرسان، طی بازه زمانی 30 ماهه برای سیستان و بلوچستان برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح‌ها بالغ بر 6 هزار کیلومتر عملیات لوله‌گذاری انجام می‌شود و شاخص بهره‌مندی از آب شرب در سطح روستاهای استان به 95 درصد ارتقا خواهد یافت.

 

امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal