شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
در بازدید از طرح‌ جهاد آبرسانی؛
اجرای طرح توسعه و اصلاح شبکه توزیع آب برای 1000 خانوار در گراغه
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: طرح توسعه و اصلاح شبکه توزیع گراغه برای تأمین آب پایدار هزار خانوار در دست اجراست.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان؛ امروز /یک‌شنبه/ "محمدرضا رضایی کوچی"، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، "اسماعیل حسین‌زهی" نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس، "آقازاده" معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفای کشور و "مسعود بیجار" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از طرح توسعه و اصلاح شبکه توزیع مجتمع گراغه بازدید کردند.
علیرضا قاسمی در بازدید از این پروژه که در راستای اجرای طرح جهاد آبرسانی صورت گرفت، بیان کرد: برای توسعه و اصلاح شبکه توزیع مجتمع گراغه به طول 23 کیلومتر، تاکنون 11 کیلومتر آن اجرایی شده است.
وی با بیان اینکه پروژه مذکور با تأمین لوله‌های موردنیاز تسریع می‌شود، اضافه کرد: اعتبار پروژه گراغه 3.5 میلیارد تومان بوده که از این میزان 2 میلیارد تومان تخصیص دارد و تامین لوله نیز در برنامه خرید قرار دارد.
به گفته این مقام مسئول، ظرفیت مخزن موجود در این منطقه 200 متر مکعب هست که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته،در صورت تخصیص اعتبار لازم، به 500 مترمکعب توسعه خواهد یافت.
قاسمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر از طریق چاه‌های موجود 5.5 لیتر در ثانیه آب برای 850 مشترک این منطقه تولید می‌شود که با اجرای طرح توسعه و اصلاح شبکه توزیع مجتمع گراغه، هزار خانوار از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.
این گزارش می‌افزاید، در جریان این بازدید بررسی و انتقال پمپ موجود در برنامه کار شرکت قرار گرفت.
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal