شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر کنارک جهت بهره‌مندی 5 هزار نفر آغاز شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه پمپاژ حوزه ی A فاضلاب شهر کنارک جهت بهره‌مندی بالغ بر 5 هزار نفر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان؛ "علیرضا قاسمی" در آئین آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر کنارک با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه بالغ بر 5 هزار نفر تحت پوشش خدمات جمع‌آوری فاضلاب قرار خواهند گرفت.
وی مدت زمان احداث پروژه را 6 ماه عنوان کرد و ادامه داد: ایستگاه پمپاژ D نیز که در مرحله اجراست، حداکثر تا سه ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: تکمیل دو ایستگاه پمپاژ A و D شاخص بهره‌مندی از شبکه جمع‌آوری فاضلاب را در کنارک 32 درصد ارتقا می‌دهد، به گونه‌ای که از 19 به 51 درصد می‌رسد.
وی ادامه داد: عملیات اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب نیز همزمان ادامه خواهد داشت، به گونه ای که قرارداد جاری 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای ادامه عملیات نیز قرار داد جدید منعقد و پیمانکار جدید انتخاب خواهد شد تا در دسترسی به ساکنین محترم شهر کنارک به خدمات فاضلاب تسریع شود.
وی خاطرنشان کرد: طرح فاضلاب کنارک از سال 82 استارت خورد، اما اعتباراتی که به طرح تزریق شد، خیلی کمتر از نیاز بود.
این گزارش می‌افزاید، مراسم فوق، ظهر امروز، با حضور "حسین مدرس خیابانی" استاندار سیستان و بلوچستان، "معین‌الدین سعیدی" نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی، "عبدالغفور حوت" فرماندار شهرستان کنارک و سایر مسئولین برگزار شد.

امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal