شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان:
از مشکلات و محدودیت‌های آبی مردم استان آگاه هستیم/ عملیات اجرایی مجتمع زیرمجموعه سد خیرآباد تسریع می‌شود
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از تسریع در اجرای مجتمع 18 روستایی زیرمجموعه سد خیرآباد و رفع مشکل آب تعداد بیش‌تری از روستاهای نیکشهر خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان، امروز، /پنج‌شنبه/ جلسه بررسی مسائل و مشکلات آب شرب شهر و روستاهای شهرستان نیکشهر با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، فرماندار شهرستان، مدیران آب و برق شهرستان و سایر مسئولین در محل دفتر فرمانداری برگزار شد.
"علیرضا قاسمی" با بیان اینکه از مشکلات آب شرب مردم استان آگاه هستیم اظهار کرد: دغدغه اصلی دولت آب است، و با وجود مشکلات عدیده‌ در تأمین آب و خشکسالی‌های پی‌در‌پی، برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدتی در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل شرکت آبفای استان با اشاره به برنامه وزارت نیرو برای حل مشکلات آب کل کشور به ویژه روستاهای سیستان و بلوچستان گفت: برنامه‌ریزی شده طی بازه زمانی 3 ساله،آب شرب 2883 روستای استان در قالب طرح جهاد آبرسانی، تأمین شود و در این راستا با تلاش و همت همکاران ریل‌گذاری نیز توسط شرکت صورت گرفته است.
قاسمی در ادامه با توجه به مسائل مطرح شده پیرامون مشکلات آب روستاهای نیکشهر گفت: عملیات اجرایی مجتمع 18 روستایی زیرمجموعه سد خیرآباد در سال جاری تسریع می‌شود، مجتمع هنزم و زیردان نیز تکمیل و 6 روستا از آب شرب بهره‌مند می‌شوند.
وی در ادامه با اشاره به حل مشکل آب شرب تعدادی از روستاهای شهرستان گفت: 8 کیلومتر لوله مورد نیاز در این راستا خریداری و به امور آب شهرستان تحویل داده می‌شود.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای تأمین آب روستاهای بازدید شده در یوم جاری شامل روستای مُخت و روستاهای تحت پوشش مجتمع جلائی‌کلک تجهیز چاه و اصلاح و توسعه شبکه در برنامه شرکت قرار می‌گیرد.
قاسمی در ادامه این جلسه، با توجه به درخواست یک دستگاه تانکر آبرسانی سیار توسط بخشدار شهر چانف بیان کرد: با توجه به وضعیت بحرانی این شهر، به قید فوریت یک دستگاه تانکر اختصاص یابد.
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal