شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
اخبار
1400/06/06
شرکت آبفای استان، عنوان دستگاه برتر را در شاخص عمومی به خود اختصاص داد
شرکت آبفای استان، عنوان دستگاه برتر را در شاخص عمومی به خود اختصاص داد

مدیرعامل آب و فاضلاب استان در حاشیه مراسم تجلیل از دستگاه‌های برتر: با تلاش همکارانم، 395 روستا آبرسانی شدند.

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب استان، هر ساله همزمان با هفته دولت، جشنواره شهید رجایی با هدف شناسایی و تقدیر از تلاشگران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاههای اجرایی برگزار می‌شود. بر این اساس، شرکت آب و فاضلاب استان موفق به کسب عنوان دستگاه برتر در شاخص عمومی شد.

در حاشیه این مراسم، مدیرعامل آب و فاضلاب استان به ارائه گوشه‌ای از اقدامات شرکت آبفا طی سال 99 تاکنون پرداخت و گفت: در سال گذشته به رغم تخصیص 50 درصدی اعتبار و وجود تنگناهای مالی، موفق شدیم به 100 درصد تعهدات خود عمل کنیم و طی یک سال با آبرسانی به 333 روستا و رفع تنش آبی 430 روستا عملکرد قابل قبولی را به منصه ظهور بگذاریم.

وی با اشاره به رشد 4 درصدی شاخص بهره‌مندی از آب شرب روستایی طی یک سال افزود: این جهش در طول عمر شرکت آبفار بی‌سابقه بوده، بطوریکه مجموعِ 3 الی 4 سال گذشته، 4 درصد ارتقا اتفاق افتاده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان از بهره‌برداری طرح‌های آبرسانی در هفته دولت خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 62 روستا به شبکه آب شرب پایدار متصل شدند و 70 روستا رفع تنش شدند

وی در پایان گفت: از زحمات همکارانم که تمام تلاش خود را در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم به کار بستند و در تحقق این گام بزرگ سهیم بودند، تشکر می‌کنم.

این گزارش می‌افزاید، مراسم تجلیل از دستگاه‌های اجرایی استان، به ریاست احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، با حضور جمعی از فرمانداران و مدیران دستگاه‌هایی اجرایی عصر امروز، شنبه، ششم شهریور ماه در سالن فردوسی برگزار شد.
تعداد بازدید:
1164
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:3
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal