شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1402، سال مهار تورم ، رشد تولید
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
اخبار
1400/04/09
تأمین آب پایدار روستای گزن سراوان در ایستگاه پایانی

به گزارش روابط عمومی آب و فاضلاب استان؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ در پی گلایه اهالی روستای گزن مبنی بر بی‌آبی روستای گزن شهرستان سراوان مدیرعامل آب و فاضلاب استان تصریح کرد: در سال گذشته 41 طرح آبرسانی در سطح شهرستان سراوان با اعتباری معادل 29 میلیارد تومان در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار گرفت که با توجه به تخصیص زیر 30 درصد، برنامه اجرایی برای آبرسانی به تعدادی از روستاها صورت گرفت.

وی افزود: از جمله می توان به روستای گزن که در نزدیکی شهر گشت قرار گرفته اشاره کرد که شبکه توزیع آب شرب آن به طول 4 کیلومتر اجرا شده است و در مرحله واگذاری انشعاب خانگی است و در آینده نزدیک آب در شبکه روستا برقرار خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان تشریح کرد: 7.4 درصد مساحت استان را شهرستان سراوان با وسعت 139 هزار کیلومتر مربع تشکیل داده است. جمعیت کل سراوان 191 هزار و 661 نفر است که از این تعداد، 100 هزار نفر معادل 52 درصد جمعیت در روستاها زندگی می‌کنند.

وی در خاتمه اذعان کرد: در حال حاضر از 277 روستا 131 روستا دارای شبکه آبرسانی و 146 روستا فاقد شبکه آب هستند و جمعیت بهره مند از تأسیسات آبرسانی در سطح شهرستان 80 هزار نفر است و شاخص بهره مندی از آب شرب 59 درصد برآورد شده است.

تعداد بازدید:
1700
نویسنده:
نازنین کاوه بیرجندی
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal