شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
اخبار
1400/02/01
تداوم همکاری آبفا و خیران/4500 ساحل‌نشین با همکاری خیران از نعمت آب سالم بهره‌مند می‌شوند

علیرضا قاسمی مدیرعامل آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از انعقاد تفاهم‌نامه آبرسانی به 11 روستای دیگر شهرستان دشتیاری با جمعیت تحت پوشش 4500 نفر خبر داد.

علیرضا قاسمی، مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان با بیان این که حضور و مشارکت شورآفرین خیران در امر آبرسانی، کارگشا بوده و نقش موثری در محرومیت‌زدایی دارد، بیان کرد: آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در مسیر خدمت به مردم از هیچ حمایت، همکاری و کوششی دریغ نخواهد کرد و روند آبرسانی به روستاهای این خطه با استفاده از تمام ظرفیت های موجود به بهترین شکل ادامه دارد.

وی افزود: در همین راستا تفاهم‌نامه همکاری با موسسه صحرای سبز به نمایندگی بنیاد نیکوکاری حاج اکبر ابراهیمی برای آبرسانی به
11 روستای دشتیاری منعقد و پیش از این نیز تفاهم‌نامه ای به منظور آبرسانی به 10 روستای این شهرستان با جمعیت سه هزار نفر امضا شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه خرید مصالح شامل لوله، شیرآلات و اتصالات و اجرای شبکه توزیع روستا توسط خیران انجام می شود و مسئولیت نقشه برداری، نظارت بر کیفیت اجرای کار و تأمین یک دستگاه بیل مکانیکی بر عهده شرکت آب و فاضلاب است.

این مقام مسئول عنوان کرد: طبق این تفاهم نامه آبرسانی به روستاهای پت، دمپک عبدل هوت بازار، دمپک پیربخش بازار، دمپک کتک بازار، دمپک کورک بازار، نصیرآباد، کچ باهو، پنجشنبه بازار، عثمان آباد، ربوزهی و ریمدان نصرت انجام می شود.

وی با تقدیر از عمل خداپسندانه و خیرخواهانه خیران آبرسان و پیگیری موضوع آبرسانی به روستاها توسط رسانه ها، اظهار کرد: بدون تردید اگر حمایت و پیگیری رسانه ای نبود شاهد همکاری بیش از پیش خیران در زمینه آبرسانی نبودیم.

تعداد بازدید:
1236
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal