نقشه سایت
ورود کاربران
پست الکترونیک
EN
دوباره تلاش کنید
سال 1403،
سال
جهش تولید
با
مشارکت مردم
!!!b1!!!
!!!b1!!!
صفحه نخست
امورمشترکین
ثبت نام و ورود به پرتال مشترکین
تعرفه ها
تعرفه فروش آب و کارمزد خدمات دفع فاضلاب
تعرفه های واگذاری حق انشعاب آب و فاضلاب
خدمات در سامانه مدیریت خدمات و دولت
خدمات الکترونیک(میز خدمت)
خدمات 24 گانه شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
راهنمای خدمات
دستورالعمل ها
راهنمای پیگیری درخواستهای الکترونیک
دفاتر ارائه خدمات حضوری
دفاتر پیشخوان فعال در سطح استان
لیست خدمات واگذار شده به دفاتر پیشخوان دولت
دفاتر ارائه خدمات بصورت حضوری
هدفمندی یارانه ها
قانون هدفمندی یارانه ها
توصیه های بهینه سازی مصرف آب
سوالات هدفمندسازی یارانه ها
بیانیه توافق سطح خدمت
قوانین و مقررات بخش خدمات الکترونیک
مامورین قرائت
اطلاعیه قطعی آب
افراد کم توان
ویدیوهای آموزشی سیستم جدید مشترکین آبفا
آمار
آمار و اطلاعات
گزارشات
گزارشات سال 1401
سوالات متداول
شفافیت
فرهنگی-بسیج
پایگاه مقاومت بسیج شهید میرحسینی
معرفی
فعالیت ها
اخبار
از نگاه دوربین
امور فرهنگی و دینی
ساختار کلی
پیوند های مرتبط
بخشنامه ها
اموربانوان و خانواده
معرفی
پیوندهای مرتبط
بخشنامه ها
عفاف و حجاب
مدیریت مصرف
معرفی و ماموریت ها
اقدامات
تصاویر
پیام های مدیریت مصرف
زیرسایت ها
زیر سایت GIS
زیر سایت HSE
درباره ما
معرفی شرکت
شرکت در یک نگاه
تاریخچه
شرح وظایف و اهداف
خط مشی و سیاست
گزارش تحلیلی نظر سنجی مشترکین
ماموریت
چشم انداز
معرفی و تاریخچه شرکت
انتشار راهبرد مشارکت
چارت سازمانی -
بخشنامه ها و دستورالعمل ها
قوانین و مقررات مصوبه وزارت نیرو
بانک قوانین شرکت مهندسی
سازمانهای بالادستی و شرکتهای وابسته
مرکز خدمات سرمایه گذاری استان سیستان و بلوچستان
منشور اخلاقی
مجوز ها
اساسنامه
تماس با ما
آدرس و شماره تلفن ها
تماس با مدیران
سلامت اداری
امداد 122
پست الکترونیک
شماره پیامک جهت ارتباط با مدیرعامل
ملاقات حضوری با مدیرعامل محترم شرکت
بررسی کارتابل
ارتباط با مسئول سایت
ثبت و پیگیری شکایت
انتقادات و پیشنهادات
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
نمایش سایت اصلی
›
نشست مطالبه گری رسیدگی به مشکل آب و فاضلاب با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان
اخبار
1399/11/03
نشست مطالبه گری رسیدگی به مشکل آب و فاضلاب با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان، قاسمی مدیرعامل شرکت آبفا استان با حضور در جلسه پرسش و پاسخ مردمی استان، موصوف به نهضت مطالبه گری که امروز جمعه، در مصلی قدس زاهدان برگزار گردید، بیان کرد: این حق مردم است که بر روی مسائل اساسی استان از جمله مسئله آب، مطالبه گری دقیق و مستمر داشته باشند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اظهار داشت: متأسفانه هنوز موضوع آب به درستی تجلّی پیدا نکرده و مردم و حتی مسئولین ما، بحرانی بودنِ شرایط را باور ندارند.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت آب در زاهدان و کمآبی که در استان با آن مواجه هستیم باید فرهنگ استفاده از آب در جامعه متحول شود؛ چراکه با فرهنگ کنونیِ استفاده از آب در استان، بهزودی با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.
قاسمی افزود : تأمین آب آشامیدنی با توجه به جمعیت روزافزون و شرایط آب و هوایی منطقه، از اهمیت ویژهای برخوردار است. هنوز مردم و مسئولین ما به این باور نرسیدهاند که استان سیستان و بلوچستان ازنظر منابع آبی، بسیار فقیر است و شاید به عبارت دقیقتر در فقر مطلق به سر میبرد؛ تا زمانی که این باور نهادینه نشود، نمیتوانیم برنامههای اصلاحی خود را در زمینه ی کاهش مصرف آب، در استان پیش ببریم.
مدیرعامل شرکت آبفا، با بیان اینکه انتقال آب از چاه نیمه ها به زاهدان سبب ثبات در سفره های آب زیرزمینی این شهر شده است، گفت: با اجرای خط دوم انتقال آب از چاه نیمه ها به زاهدان، مشکلِ آب آشامیدنیِ ساکنان این شهر رفع می شود.
این مقام مسئول بابیان اینکه حوادث تحمیل شده به شبکه، عامل قطعی های مکرر آب مشترکین شهر زاهدان است، افزود: قطعی های مکرر آب در مناطقِ تحت پوشش شبکه آب بهداشتی، عمدتا” ناشی از سرعت گرفتن پروژه های ساماندهی و عملیات عمرانی دستگاه های اجرایی در مناطق مذکور می باشد.
وی گفت: بنا به اعلام واحد امداد حوادث، علی رغم افزایشِ گروه های عملیاتی و استقرار مستمر در مناطق شمالی زاهدان، وجودِ حجم بالای حوادث و قدمت تأسیسات موجود، رفع اتفاقات را با کندی مواجه می سازد.
مدیرعامل آبفا استان همکاری دستگاه های اجرایی را امری ضروری دانست و گفت: انتظار می رود با همکاری بیشتر دستگاه های متولّی، در ادامه ی کار، حوادث کاهش یافته و مشکلات مردم شریف این مناطق به حداقل ممکن برسد.
قاسمی گفت: با یکپارچهسازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی، همکاریِ مدیران و پرسنل شرکت افزایش یافته و با تقویت بنیه مدیریتی و استفاده از ظرفیتها و سرمایههای انسانی موجود، خدمات ارائه شده به مشترکین، با کیفیت بیشتر انجام میشود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همچنین از راهاندازی پلیس آب، در این استان خبر داد و اظهار داشت: تلاش میکنیم با استفاده از ظرفیتهای مردمی و با آگاهسازی مردم، قدمهای خوبی را در جهتِ تغییرِ الگوی مصرف آب، برداریم.
وی در پایان تأکید کرد: متأسفانه برخی صحبتها در خصوص ناسالم بودن آب استان که از سوی افراد متعدد مطرح میشود، حقیقت ندارد و این سخنان چیزی جز تشویشِ اذهان عمومی نیست؛ چرا که سلامت مردم، خط قرمز ماست و اجازه نمیدهیم حتی یک قطره آب آلوده، وارد شبکه تأمینِ آب استان گردد.
تعداد بازدید:
1475
نویسنده:
میثم اکبری
منبع:
شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات
(
تعداد نظرات
0
)
نظرات کاربران
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
کد امنیت
×
ورود اعضاء
Powered by
Dorsa
Portal