عناوین وظائف و مسئولیتها:
- دریافت اهداف، سیاستها و خط مشی از مدیریت مافوق.
- برنامه ریزی لازم به منظور انجام فعالیتهای حوزه و ارتقاء بهره وری و بهبود فعالیتهای مربوطه.
- انجام اقدامات مربوط به امور مالی و ذیحسابی، اداری و رفاه، بازرگانی، انبارداری و خدمات.
- ارائه خدمات مناسب اداری- پشتیبانی به کارکنان و واحدهای شرکت.
- مطالعه در زمینه بهبود عملیات مالی و ذیحسابی.
- نظارت بر انجام امور پرسنلی- اداری از قبیل اجرای نظام پرداخت و صدور احکام پرسنلی براساس مصوبات و تصمیمات معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی، اجرای امور رفاهی، درمان، بیمه و بازنشستگی و انجام امور مربوط به حفظ و نگهداری اسناد و پرونده های کارکنان.
- همکاری لازم با معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی و مراکز آموزشی در برگزاری آزمون استخدامی.
- نظارت برامور مربوط به بهداشت عمومی محیط کار.
- همکاری در ارزشیابی سالیانه کارکنان.
- همکاری در ایجاد تعاونی مسکن و مصرف کارکنان براساس دستورالعملهای ابلاغی.
- انجام امور بازرگانی و سفارشات، خرید و تدارکات و همچنین نحوه تخصیص تنخواه گردان و رعایت دقیق دستورالعملها و مقررات فنی و مالی.
- انجام امور انبارداری و انبارگردانی سالیانه و حذف فعالیتهای زائد و پیاده سازی روشهای جدید انبارداری.
- همکاری با سایر واحدهای شرکت جهت تهیه و تنظیم بودجه.
- همکاری در برنامه ریزی و نظارت بر تخصیص بودجه و کنترل هزینه های جاری و سرمایه ای و تهیه جداول تخصیص، اصلاح و متمم بودجه.
- نظارت بر فعالیت و عملکرد پیمانکاران و انجام مناقصات مربوطه.
- تهیه آمار و اطلاعات مورد نیاز و ارائه گزارشات لازم در زمینه فعالیتهای مالی و اداری و خدماتی.
- همکاری در پیگیری امور مربوط به برون سپاری برخی از فعالیت ها.
- همکاری لازم با کمیسیون تحول و ارتقاء سلامت اداری.