نقشه سایت
ورود کاربران
پست الکترونیک
EN
دوباره تلاش کنید
سال 1402،
سال
مهار تورم
، رشد تولید
!!!b1!!!
!!!b1!!!
صفحه نخست
امورمشترکین
ثبت نام و ورود به پرتال مشترکین
تعرفه ها
تعرفه فروش آب و کارمزد خدمات دفع فاضلاب
تعرفه های واگذاری حق انشعاب آب و فاضلاب
خدمات در سامانه مدیریت خدمات و دولت
خدمات الکترونیک(میز خدمت)
خدمات 24 گانه شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
راهنمای خدمات
دستورالعمل ها
راهنمای پیگیری درخواستهای الکترونیک
دفاتر ارائه خدمات حضوری
دفاتر پیشخوان فعال در سطح استان
لیست خدمات واگذار شده به دفاتر پیشخوان دولت
دفاتر ارائه خدمات بصورت حضوری
هدفمندی یارانه ها
قانون هدفمندی یارانه ها
توصیه های بهینه سازی مصرف آب
سوالات هدفمندسازی یارانه ها
بیانیه توافق سطح خدمت
قوانین و مقررات بخش خدمات الکترونیک
مامورین قرائت
اطلاعیه قطعی آب
افراد کم توان
ویدیوهای آموزشی سیستم جدید مشترکین آبفا
آمار
آمار و اطلاعات
گزارشات
گزارشات سال 1401
سوالات متداول
شفافیت
امور فرهنگی
امور فرهنگی و دینی
ساختار کلی
پیوند های مرتبط
بخشنامه ها
اموربانوان و خانواده
معرفی
پیوندهای مرتبط
بخشنامه ها
عفاف و حجاب
شعار سال اداره کل حراست و امور محرمانه
درباره ما
معرفی شرکت
شرکت در یک نگاه
تاریخچه
شرح وظایف و اهداف
خط مشی و سیاست
گزارش تحلیلی نظر سنجی مشترکین
ماموریت
چشم انداز
معرفی و تاریخچه شرکت
انتشار راهبرد مشارکت
چارت سازمانی -
بخشنامه ها و دستورالعمل ها
قوانین و مقررات مصوبه وزارت نیرو
بانک قوانین شرکت مهندسی
سازمانهای بالادستی و شرکتهای وابسته
مرکز خدمات سرمایه گذاری استان سیستان و بلوچستان
منشور اخلاقی
مجوز ها
اساسنامه
تماس با ما
آدرس و شماره تلفن ها
تماس با مدیران
سلامت اداری
امداد 122
پست الکترونیک
شماره پیامک جهت ارتباط با مدیرعامل
ملاقات حضوری با مدیرعامل محترم شرکت
بررسی کارتابل
ارتباط با مسئول سایت
ثبت و پیگیری شکایت
انتقادات و پیشنهادات
زیرسایت ها
زیر سایت GIS
زیر سایت HSE
نشریه الکترونیک
۱۴۰۲ يکشنبه ۲ مهر
نمایش سایت اصلی
›
سوالات متداول
|
فیلتر
از
تا
جستجو
گروه
پرسش های متداول
مرتب شود با
تاريخ
تيتر سوال
جواب سوال
به صورت
صعودی
نزولی
ثبت سوال جديد
تعداد موارد یافت شده :
11
تعداد موارد یافت شده ی امروز:
0
تيتر سوال
1395/12/21
نسبت به بروز مشکلات در اتصالات قبل یا بعد از کنتور مشترک چه اقدامی باید انجام دهد؟
نسبت به بروز مشکلات در اتصالات قبل یا بعد از کنتور مشترک چه اقدامی باید انجام دهد؟
مشکلات مربوط به اتصالات بعد از کنتور بعهده مشترک می باشد و جهت رفع مشکل در اتصالات قبل از کنتور با مرکز 122 تماس گرفته شود.
1395/12/21
درخواست چند واحدی به چه صورتی امکان پذیر است؟
درخواست چند واحدی به چه صورتی امکان پذیر است؟
مراجعه به اداره پست و تقاضای انشعاب جدید جهت پرداخت هزینه های مرتبط
1395/12/21
درخواست تغییر مکان و تغییر ارتفاع کنتور به چه صورتی امکانپذیر است؟
درخواست تغییر مکان و تغییر ارتفاع کنتور به چه صورتی امکانپذیر است؟
مراجعه به منطقه مربوطه جهت جابجایی کنتور یا انشعاب
1395/12/21
در صورتی که مصرف قبض طبق مصرف متعارف نباشد و زیاد باشد مشترک چه اقدامی باید انجام دهد؟
در صورتی که مصرف قبض طبق مصرف متعارف نباشد و زیاد باشد مشترک چه اقدامی باید انجام دهد؟
1- بررسی سیستم های داخلی به منظور اطمینان از عدم هدر رفت آب
2- مراجعه به منطقه مربوطه به همراه قبض آب و شماره مصرف فعلی کنتور
1395/12/21
در صورتی که سیستم داخلی لوله کشی ملک دچار ترکیدگی شده باشد، مشترک چه کارهایی باید انجام دهد؟
در صورتی که سیستم داخلی لوله کشی ملک دچار ترکیدگی شده باشد، مشترک چه کارهایی باید انجام دهد؟
1- ترمیم محل آسیب دیده 2- مراجعه به منطقه مربوطه و اطلاع به منظور بازدید کارشناسی از محل
1395/12/21
چه ملاکهایی برای 2 واحدی بودن ملک در نظر گرفته میشود؟
چه ملاکهایی برای 2 واحدی بودن ملک در نظر گرفته میشود؟
واحد مسکونی حداقل باید دارای یک اتاق ، آشپزخانه و یک سرویس بوده و ورودی آن مستقل و یا مرتبط با راهروی اشتراکی بوده و سیستم لوله کشی آن مجزا باشد
1395/12/21
چنانچه یک دوره از تاریخ تحویل آخرین قبض گذشته باشد و مشترک قبض جدید را دریافت نکرده باشد مشترک چه اقدامی باید انجام دهد؟
چنانچه یک دوره از تاریخ تحویل آخرین قبض گذشته باشد و مشترک قبض جدید را دریافت نکرده باشد مشترک چه اقدامی باید انجام دهد؟
مراجعه به منطقه مربوطه به همراه مدارک : 1-آخرین قبض آب 2- رقم فعلی کنتور
1395/12/21
تغییر نام قبض آب به چه صورتی امکان پذیر است؟
تغییر نام قبض آب به چه صورتی امکان پذیر است؟
مراجعه به منطقه مربوطه همراه با مدارک : 1-آخرین قبض آب 2-مدارک ثبت مالکیت .
1395/12/21
اعتراض به قبض صادره آب بهاء به چه صورتی امکان پذیر است؟
اعتراض به قبض صادره آب بهاء به چه صورتی امکان پذیر است؟
با در دست داشتن قبض آب به منطقه مربوطه مراجعه نمایند.
1395/12/21
استعلام عدم بدهی از محضر به چه صورتی امکان پذیر است؟
استعلام عدم بدهی از محضر به چه صورتی امکان پذیر است؟
مراجعه به منطقه مربوطه به همراه مدارک :1- قبض آب 2- نامه استعلام محضر3-جواب استعلام شهرداری 4-آخرین رقم مصرفی کنتور 5-شماره سریال کنتور
1395/12/21
چنانچه به هر علت در زمان تعیین شده طبق جدول سالانه واحد قرائت امکان شماره برداری از کنتور آب ملک و جود نداشته باشد مشترک چه اقدامی باید انجام دهد؟
چنانچه به هر علت در زمان تعیین شده طبق جدول سالانه واحد قرائت امکان شماره برداری از کنتور آب ملک و جود نداشته باشد مشترک چه اقدامی باید انجام دهد؟
چنانچه به هر دلیل امکان قرائت کنتور وجود نداشته باشد ، مشترک می بایستی با در دست داشتن آخرین قبض و شماره مصرف فعلی کنتور به منطقه مربوطه مراجعه نماید.
<<
<
1
>
>>
×
ورود اعضاء
Powered by
Dorsa
Portal