لوگو1
شعار
پرچم ایران

کیفیت خدمات و رضایت مشترکان؛ اولویت صنعت آب و فاضلاب

زمان مطالعه

1 دقیقه

نویسنده

روابط عمومی

تاریخ انتشار

1403/12/04


تولید - محصول

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان بر اهمیت ارائه خدمات با کیفیت برای مردم تأکید کرد و گفت: خدمات ما باید در تمام ابعاد با بالاترین استانداردهای کیفی ارائه شود.


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ، علیرضا قاسمی، مدیرعامل این شرکت در جلسه شورای مدیران در جمع معاونین، مدیران ستادی و مدیران امور آب و فاضلاب با تاکید بر اهمیت کار و تلاش مستمر، سه هدف اصلی شرکت آب و فاضلاب را، کیفیت ارائه خدمات در همه حوزه‌ها، اقتصاد آب و جلب رضایت‌مندی مشترکان عنوان کرد و افزود: پایداری ارائه خدمات باکیفیت به مردم اولویت اصلی صنعت آب و فاضلاب قرار دارد که به منظور دستیابی به این اهداف، نیاز است که تمامی کارکنان و مدیران این صنعت از همه ظرفیت‌ها استفاده نمایند.

وی با تأکید بر جلب رضایت مشترکان، ادامه داد: رضایت مشترکان شرکت آب و فاضلاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا این رضایت نه‌تنها به اعتبار و شهرت شرکت و همچنین به کیفیت خدمات ارائه‌شده مرتبط است، بلکه تأثیر مستقیم بر بهره‌وری و کارایی عملیات این صنعت دارد، بنابراین با ایجاد بستری مناسب برای تعامل بیشتر با مشترکان، زمینه برای تحقق اهداف پایدارتر و رضایت‌بخش‌تر فراهم شود.

وی، حفظ رضایت مشترکان را کلید موفقیت و پایداری شرکت دانست و ادامه داد: ارائه خدمات باکیفیت، پاسخگویی به نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها، می‌تواند به تقویت روابط میان شرکت و جامعه کمک کند و در نتیجه موجب افزایش پایبندی مشترکان به پرداخت هزینه‌ها و همکاری در حفظ منابع آب شود و نهایتا اگر نتوانیم رضایت مشترکان را تأمین کنیم، تلاش‌هایمان در مسیر کار و خدمت ثمری نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از سخنان خود، بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای گذر از تابستان ۱۴۰۴ تاکید کرد و گفت: استان سیستان و بلوچستان با چالش‌های جدی در زمینه تامین آب مواجه است و با توجه به کمبود انرژی و ناترازی‌های برق به ویژه در سال آینده، کلیه مدیران صنعت آب و فاضلاب لازم است با تلاش مضاعف و از خودگذشتی بیشتر و همکاری و همفکری میان تمامی ارکان صنعت، همچنین همراه کردن آحاد جامعه خود را برای مواجهه با مشکلات و سختی‌های سال آینده آماده کنند تا خللی در روند خدمت‌رسانی ایجاد نشود.