لوگو1
شعار
پرچم ایران

جهاد تبیین و مردم‌محوری؛ دو مأموریت کلیدی در روابط عمومی و بازرسی

زمان مطالعه

1 دقیقه

نویسنده

روابط عمومی

تاریخ انتشار

1404/02/20


تولید - محصول

در آیین تکریم و معارفه سرپرستان جدید روابط عمومی و بازرسی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، مدیرعامل این شرکت بر لزوم جهاد تبیین و مردم‌محوری در فعالیت‌های این دو حوزه تأکید کرد.


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان "فرهاد سرگلزایی" با اشاره به مأموریت ویژه روابط عمومی در مسیر تحقق "جهاد تبیین"، گفت: این حوزه باید با الهام از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، رویکردی فعال، خلاق و مؤثر در تبیین عملکردها و روشنگری افکار عمومی داشته باشد.

سرگلزایی افزود: طراحی و اجرای کمپین‌های آموزشی با محوریت مصرف بهینه آب، از جمله اولویت‌های مهم این حوزه است و باید به‌صورت مداوم و هدفمند دنبال شود.

وی استفاده هوشمندانه از فضای مجازی را یکی از مهم‌ترین فرصت‌های روابط عمومی دانست و تاکید کرد: در صورت غفلت، این فرصت می‌تواند به تهدید بدل شود.

وی تأکید کرد: تصویرسازی اثربخش، روایتگری شفاف و ارتباط مؤثر با معاونت‌ها برای انتقال به‌موقع اطلاعات پروژه‌ها، بخشی از وظایف کلیدی روابط عمومی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان در بخش دیگری از این مراسم، به رویکرد دولت مردمی اشاره کرد و گفت: دولت، دولت وفاق، همدلی و هم‌صدایی است و همین رویکرد باید در فعالیت‌های واحد بازرسی جاری باشد.

وی با تأکید بر ضرورت ارتباط تنگاتنگ حوزه بازرسی با شهرستان‌ها، خواستار احصای چالش‌ها و تسهیل مسیر خدمت‌رسانی به مردم و کارکنان شد.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان مجموعه باید با آرامش خاطر و بدون دغدغه‌های جانبی، صرفاً درگیر انجام وظایف حرفه‌ای خود باشند و پشتیبانی مناسب و بموقع از نیروی انسانی توسط مدیران ارشد شرکت، مسئولیتی مهم است.

در پایان، در راستای بهبود فرآیندها و پیشگیری از بروز چالشها بر ضرورت تعامل هدفمند میان حوزه های بازرسی و حراست، برگزاری جلسات مشترک و بازدیدهای میدانی تأکید شد.