زمان مطالعه
نویسنده
تاریخ انتشار
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان بر ضرورت توسعه خدمات هوشمند در حوزه مشترکین و تسریع در تکمیل سامانه «سنجاب» تأکید کرد.
به گزارش روابطعمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، نشست بررسی ارزیابی و برنامهریزی برای توسعه خدمات الکترونیکی و هوشمند در حوزه مشترکین به ریاست مدیرعامل و رئیس هیأتمدیره و حضور معاون مشترکین، مدیر دفتر فناوری اطلاعات، جمعی از کارشناسان ستادی و همچنین مدیرعامل شرکت «آتی رویکرد افکار» برگزار شد.
در این نشست، محورهای متعددی از جمله ارزیابی عملکرد معاونت مشترکین و درآمد، بررسی کارگاه آموزشی سامانه خدمات مشترکین «سنجاب» و بهروزرسانی فرآیندهای وصول مطالبات و فروش انشعابات آب و فاضلاب مورد بحث و تصمیمگیری قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت ارتقای نظام پاسخگویی به مشترکین، گفت: هوشمندسازی خدمات و بهکارگیری فناوریهای نوین از جمله سامانه GIS و هوش مصنوعی، راهی مؤثر برای افزایش بهرهوری و رضایت مشترکین است.
"فرهاد سرگلزایی" تاکید کرد: باید با نگاه آیندهنگر و همافزایی میان واحدهای عملیاتی، مالی و فناوری اطلاعات، در مسیر تحول دیجیتال حرکت کند.
در ادامه این نشست تخصصی،درباره تعیین تکلیف انشعابات غیرمجاز، ممیزی انشعابات واگذار شده در سالهای گذشته، بهروزرسانی سیستم ثبت اطلاعات مشترکین جدید و اصلاح نظام قراردادهای حوزه مشترکین و درآمد مطرح و برای هر بخش برنامه اجرایی مشخصی تدوین شد.
همچنین، گزارش وضعیت فروش و وصول آببها توسط معاونت مشترکین ارائه شد و بر لزوم تسریع در فرآیند وصول مطالبات برای پیشبرد اهداف شرکت و ارائه خدمات پایدار به مردم تأکید شد.
در این جلسه، با توجه به اعلام فهرست روستاهای آبدارشده از سوی معاونت بهرهبرداری و توسعه آب، مقرر شد اطلاعات این روستاها در سامانههای جامع مشترکین بهروزرسانی شود.
از دیگر مصوبات نشست، تأمین خودرو برای واحد اجرائیات و توسعه زیرساختهای ارتباطی سامانههای خدمات مشترکین بهمنظور بهبود سرعت و دقت در ارائه خدمات بود.
فرهاد سرگلزایی در پایان با تأکید بر نقش محوری معاونت مشترکین در ارتباط مستقیم با مردم خاطرنشان کرد: کیفیت خدمات در حوزه مشترکین، یعنی افزایش حس اطمینان و آرامش مردم در دریافت خدمت.