زمان مطالعه
نویسنده
تاریخ انتشار
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان بر لزوم ایجاد تحولی ملموس در سامانه ارتباطات مردمی (CRM) این شرکت تأکید کرد و آن را یکی از ارکان کلیدی تعامل مؤثر با مشترکین دانست.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ، فرهاد سرگلزائی در جلسه بررسی چالشهای سامانه ارتباطات مردمی (122) اظهار داشت: رضایت مشترکین در مجموعهای خدماتمحور همچون آبفا، در گرو ارتباط دو سویه و مستمر با مردم است و سامانه 122 دروازهی اصلی این ارتباط محسوب میشود.
وی افزود: کارآمدی این سامانه، نیازمند همافزایی و همکاری میان تمام بخشهای سازمان است و با ایجاد هماهنگی درونسازمانی، میتوان سطح خدمات آن را مطابق با استانداردهای ملی ارتقا داد.
قدردانی از تلاش شبانهروزی کارشناسان 122
مدیرعامل آبفای استان با قدردانی از تلاشهای کارشناسان سامانه 122 گفت: فعالیت در این حوزه به دلیل حجم بالای تماسها و پوشش ۲۴ ساعته، بسیار دشوار و حساس است، اما همکاران ما در این بخش با تعهد و مسئولیتپذیری، عملکرد موفقی از خود نشان دادهاند.
سرگلزائی با تأکید بر ضرورت ایجاد تحولی محسوس در سامانه ارتباطات مردمی آبفا افزود: برای ارتقاء سطح علمی، فنی و روحیه کارشناسان 122 استان، بازدیدهای دورهای از تاسیسات آبی و همچنین بازدید از سامانههای CRM سایر استانهای سطح کشور برنامهریزی خواهد شد.