لوگو1
شعار
پرچم ایران

برگزاری جلسه ارزیابی عملکرد کارشناسان پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان

زمان مطالعه

1 دقیقه

نویسنده

روابط عمومی

تاریخ انتشار

1404/07/06


تولید - محصول

جلسه‌ای با حضور کارشناسان پاسخگویی مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب به منظور بررسی عملکرد شش ماهه برگزار شد.


در این نشست، موضوعات مهمی از جمله بررسی عملکرد کارشناسان در شش‌ماهه نخست سال جاری، شناسایی نقاط قوت و ضعف نیروها، بررسی مشکلات نرم‌افزاری، بررسی عوامل انگیزشی و همچنین توجیه فرآیندهای مختلف پاسخگویی به مشترکین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه، مدیر مرکز ارتباط با مشتریان ضمن قدردانی از تلاش‌های کارشناسان، بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات، افزایش انگیزه همکاران و رفع موانع موجود در حوزه نرم‌افزاری و فرآیندی تأکید کرد.

وی افزود: هدف اصلی این جلسات، بهبود مستمر خدمات‌رسانی، افزایش رضایتمندی مشترکین و ایجاد فضای کاری پویا برای کارشناسان پاسخگویی است.

این نشست با ارائه پیشنهادها و راهکارهای مختلف توسط کارشناسان برای بهبود عملکرد، به کار خود پایان داد.