Get Adobe Flash player

منوي اصلي

همایش مدیران آب و فاضالب

ارتباط مردمی حراست

شهروند گرامي پيشنهادات و درخواست خود را از طريق اين فرم با ما در ميان بگذاريد

فرم ارتباط مردمي 

پيگيري درخواست

امور ایثارگران

نظام پیشنهادات

  

تكريم ارباب رجوع

آيا ميدانيد كه واحد روابط عمومي شركت آب وفاضلاب آماده شنيدن نقطه نظرات شما عزيزان ميباشد.

تلفن 122 در تمام مدت شبانه روز آماده دريافت گزارشات شماست

 نظر سنجي و ارسال شکايات و پيشنهادات

دیدار مردمی مدیرعامل شرکت

        روزهاي يکشنبه

         ساعت 11-9

راي گيري و نظرسنجی

نظر شما در مورد قالب جديد سايت چيست؟
عالي
خوب
بد نيست
بد
 
 نظرات و پيشنهادات خود را از طريق اين صفحه   با ما در ميان بگذاريد

سوالات متداول

1- نسبت به بروز مشكلات در اتصالات قبل يا بعد از كنتور مشترک چه اقدامي بايد انجام دهد؟


مشكلات مربوط به اتصالات بعد از كنتور بعهده مشترك مي باشد و جهت رفع مشكل در اتصالات قبل از كنتور با مركز 122 تماس گرفته شود.


2-تغيير نام قبض آب به چه صورتي امکان پذير است؟


مراجعه به منطقه مربوطه همراه با مدارك : 1-آخرين قبض آب 2-مدارك ثبت مالكيت .


3- استعلام عدم بدهي از محضر به چه صورتي امکان پذير است؟


مراجعه به منطقه مربوطه به همراه مدارك :1- قبض آب 2- نامه استعلام محضر3-جواب استعلام شهرداري 4-آخرين رقم مصرفي كنتور 5-شماره سريال كنتور


4- در صورتي که سيستم داخلي لوله کشي ملک دچار ترکيدگي شده باشد، مشترک چه کارهايي بايد انجام دهد؟


1- ترميم محل آسيب ديده 2- مراجعه به منطقه مربوطه و اطلاع به منظور بازديد كارشناسي از محل


5- اعتراض به قبض صادره آب بهاء به چه صورتي امکان پذير است؟


با در دست داشتن قبض آب به منطقه مربوطه مراجعه نمايند.


6- چنانچه يک دوره از تاريخ تحويل آخرين قبض گذشته باشد و مشترک قبض جديد را دريافت نکرده باشد مشترک چه اقدامي بايد انجام دهد؟


مراجعه به منطقه مربوطه به همراه مدارك : 1-آخرين قبض آب 2- رقم فعلي كنتور


7- درخواست تغيير مکان و تغيير ارتفاع کنتور به چه صورتي امکانپذير است؟


مراجعه به منطقه مربوطه جهت جابجايي كنتور يا انشعاب


8- درخواست چند واحدي به چه صورتي امكان پذير است؟


مراجعه به اداره پست و تقاضاي انشعاب جديد جهت پرداخت هزينه هاي مرتبط


9- در صورتي كه مصرف قبض طبق مصرف متعارف نباشد و زياد باشد مشترك چه اقدامي بايد انجام دهد؟


1-
بررسي سيستم هاي داخلي به منظور اطمينان از عدم هدر رفت آب


2-
مراجعه به منطقه مربوطه به همراه قبض آب و شماره مصرف فعلي كنتور


10- چه ملاکهايي براي 2 واحدي بودن ملک در نظر گرفته ميشود؟


واحد مسكوني حداقل بايد داراي يك اتاق ، آشپزخانه و يك سرويس بوده و ورودي آن مستقل و يا مرتبط با راهروي اشتراكي بوده و سيستم لوله كشي آن مجزا باشد


11- چنانچه به هر علت در زمان تعيين شده طبق جدول سالانه واحد قرائت امکان شماره برداري از کنتور آب ملک و جود نداشته باشد مشترک چه اقدامي بايد انجام دهد؟


چنانچه به هر دليل امكان قرائت كنتور وجود نداشته باشد ، مشترك مي بايستي با در دست داشتن آخرين قبض و شماره مصرف فعلي كنتور به منطقه مربوطه مراجعه نمايد.

 

 

 توصيه ما به شما :

   مشترک گرامي وقتي به مدت طولاني محل سکونت خود را ترک مي نماييد حتما جريان آب را از فلکه کنتور قطع نماييد تا در صورت ترکيدگي احتمالي ، از مشکلات بعدي جلوگيري شود.

  در صورتي که احساس مي کنيد که رقم آب بهاي مصرفي شما نسبت به مصارف گذشته غير معقول مي باشد ، حتما تاسيسات واصل ساختمان را کنترل نماييد و کنتور آب را مجددا قرائت کنيد و در صورت نياز به واحد مشترکين اداره مربوطه مراجعه کنيد.

تعداد بازديد:10894 آخرين تغييرات:91/01/30

بازگشت
نظرات

  • محمد قادري:

    در زمان خريد اشتراك جديد خريد كنتور و اتصالات بعده مشترك است يا اداره اب و فاضلاب ؟
  • ناشناس:

نظر شما:
نام و نام خانوادگي
پست الكترونيك
نظر