نظرات /پیشنهادات/انتقادات
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با هدف تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی، در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و بهبود خدمات تلاش نموده است تا پل های ارتباطی متعددی را جهت دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات شهروندان گرامی ایجاد نماید از جمله این موارد می توان به :
ü پرتال این شرکت به آدرس: www.abfasb.ir
ü ربات خدمت رسان آبفا سیستان و بلوچستان به آدرس abfasb_bot @
ü سیستم ارتباط مردمی 122
ü اپلیکیشن اندروید آبفا
ü سیستم پیامک 30006222
اشاره نمود در بخش پیشنهادات، انتقادات و شکایات امکان دریافت پیشنهاد و انتقادات ارزشمند شهروندان گرامی به ساده ترین روش{ ممکن} در تمام ساعات شبانه روز فراهم آمده است و از آنجا که نظرات شما شهروندان گرامی در تحقق اهداف مورد نظر راهگشای ما میباشد خواهشمند است در این راه مارا همراهی بفرمایید، لازم به ذکر است تمامی موارد ثبت شده در این بخش توسط نماینده مستقیم مدیرعامل محترم شرکت بررسی می گردند.
در ادامه به معرفی هریک از این موارد می پردازیم:
v پرتال شرکت
پرتال این شرکت به آدرس: www.abfasb.ir، از طریق صفحه اصلی و بخش ارتباطات مردمی ، می توانید بر حسب ضرورت به انتخاب یکی از گزینه های فرم ارتباطات مردمی یا دریافت گزارشات مردمی یا تکریم ارباب رجوع انتخاب نمایید پس از تکمیل فرم کد رهگیری جهت پیگیریهای بعدی دریافت می گردد. مراحل در تصاویر پیوست تشریح شده است.
v ربات خدمت رسان:
در این بخش امکان دریافت پیشنهاد و انتقادات ارزشمند شهروندان گرامی به ساده ترین روش{ ممکن} در تمام ساعات شبانه روز فراهم آمده است و مجددا تاکید می نماییم از آنجا که نظرات شما شهروندان گرامی در تحقق اهداف مورد نظر راهگشای ما میباشد خواهشمند است در این راه مارا همراهی بفرمایید.
لازم به ذکر است تمامی موارد ثبت شده در این بخش نیز توسط نماینده مستقیم مدیرعامل محترم شرکت بررسی می گردند و همچنین تنها نکته ی که وجود دارد این ایت که در متن پیام از کاراکترهای خاص و تصاویر استفاده نشود ضمنا در ربات و در قسمت ثبت پیشنهاد می بایست فرآیند ثبت نظر تا انتها انجام گردد تا در مراجعات بعدی دچار مشکل نگردید.
ضمنا فیلم راهنمای استفاده از ربات تهیه و در دسترس عموم قرار گرفته است.
v سیستم ارتباطات مردمی 122
سیستم ارتباطات مردمی 122 : شما از طریق تماس با شماره ثابت 122 میتوانید نظرات و پیشنهادات خود ثبت نمایید، همچنین پس از اعلام حادثه و یا مشکل توسط شهروندان عزیز، این سامانه بصورت خودکار تماس را به بخش نظر سنجی منتقل می نماید و فرد تماس گیرنده در صورت تمایل می تواند با ثبت نظر خود در رابطه با میزان رضایتمندی از نحوه ی ارائه خدمات ما را در بهبود خدمات یاری نماید، کارشناسان این حوزه تمامی موارد اعلام شده را بررسی نموده و همچنین جهت ارزیابی کیفیت خدمات و همچنین بررسی میزان رضایتمندی هم استانی های گرامی از نحوه ارائه خدمات بصورت روزانه با شهروندانی که با سامانه ارتباط برقرار نموده اند تماس گرفته و به ثبت رضایتمندی و یا چالشهای عنوان شده می پردازند.
v اپلیکیشن اندروید ارائه خدمات پس از فروش و واگذاری انشعاب آب و فاضلاب
نرم افزار اندروید در زیر پرتال مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوستان در آدرس abfasb.ir در دسترس عموم قرار گرفته است، پس از نصب این نرم افزار شما می توانید با ورود به بخش "سایر" به ثبت نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود بپردازید.
v سیستم پیامک 30006222
شما میتوانید پیشنهادات و انتقادات خود را به همراه عنوان "*مدیرعامل" به شماره 30006222 ارسال نموده و کد پیگیری دریافت نمایید.