شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1397، سال حمایت از کالای ایرانی
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۳۹۷ يکشنبه ۲۹ مهر
بیانیه توافق سطح خدمت
تارنمای شرکت آب و فاضلاب زاهدان امکان ثبت و پیگیری درخواست های انتقادات، پیشنهادات، شکایات را برای شما متقاضیان گرامی در قالب خدمات الکترونیکی فراهم نموده است.

در قسمت «تماس با ما» جهت رفاه حال کاربران گرامی اطلاعات تماس بخشهای مهم شرکت قرار داده شده است .

به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.

مشترکین محترم میتوانند از طریق منو خدمات الکترونیک 22 خدمت مدنظر شرکت را به صورت غیر حضوری دریافت نمایند.

لیست خدمات ارائه شده در دفاتر پیشخوان دولت و همچنین آدرس این دفاتر در منوی امور مشترکین قرار گرفته شده است.

اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم‌های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی‌گیرد

این تارنما بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.

حداکثر زمان پاسخگویی به سوالات 3 روز کاری می باشد.

حداکثر زمان بازگشت به حالت عادی پس از خرابی احتمالی یک روز کاری است
تاریخ به روز رسانی:
1396/02/04
تعداد بازدید:
598
نویسنده:
مدیر سایت
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
شماره تلفن
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان کشور می باشد.
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal