شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
دوم تیر ماه: مدیریت مصرف آب و انرژی ، افکار عمومی و رسانه
دوم تیر ماه: مدیریت مصرف آب و انرژی ، افکار عمومی و رسانه

در دومین روز از هفته صرفه جویی در مصرف آب با عنوان( آب، رسانه و فرهنگ ) قرار گرفته ایم که نشان از تأثیر بالای رسانه ها در انتقال آموزش ها و فرهنگ بهینه مصرف آب دارد. برای فرهنگ سازی در مصرف درست آب، برنامه های جامعی می توانیم انجام دهیم تا با استفاده از ظرفیت های رسانه ای و جامعه به فرهنگ صحیحی از استفاده از منابع آبی دست یابیم. آب یک کالای اساسی در حیات انسان است ولازم است با فرهنگ سازی از طریق رسانه ها به عنوان ابزار ارتباطی با همه اقشار جامعه، استفاده صحیح از این مایه حیاتی را در جامعه مان نهادینه کنیم.

متأسفانه یکی از معضلات اساسی در کشور ما مصرف گرایی مفرط در استفاده از انرژیها و همچنین منابع خدادادی که به شکل یک فرهنگ سوء درآمده که به این سبب در جهت کاهش مصرف بهینه با فرهنگ سازی بیشتر از سوی رسانه ها، باورهای اشتباه مردم را اصلاح کنیم.

استفاده از ظرفیت های مطلوب صدا و سیما، از جمله بهترین ابزار در جهت تغییر فرهنگ مصرف آب در جامعه می باشد زیرا رسانه ای مانند صدا و سیما با انجام فعالیت های هنری در زمینه های مختلف، اثر گذاری بیشتری را نسبت به سایر اقدامات دارد.

در پایان تأکید می شود آب مایه حیات و آبادانی است و همه ما باید با حساسیت بیشتر به این موضوع واقف باشیم که منابع طبیعی متعلق به همه نسلهاست .

 
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal